مگنت شکسته در رتور

10 / 10
از 1 کاربر

مگنت ها لایه رویین رتور را تشکیل میدهند که توسط ماده مخصوص یا نوعی محافظ که میتواند فلزی یا نخی و... باشد محافظت میشوند مگنت ها نقش اساسی در کارکرد موتور دارن اما پس از گذشت زمان و بالا رفتن دما یا تغییرات دمایی در داخل استاتور لایه محافظ ان ها مقاومت خود را از دست داده و بعد از باز شدن منافذ ان و در نهایت ارتباط مگنت با مجاورت هوا مگنت اکسید شده و لایه رویین مگنت که جهت محافظ در برابر گرماست جدا و در نهایت در حین حرکت دوار رتور از روتور کنده شده و پس از برخورد با استاتور میشکند و ممکن است مگنت های اطراف خود را هم تحت تاثیر قرار دهد

ما در سروسرویس با دستگاه هایی با دقت بالا و مواد مخصوص مگنت ها را ترمیم کرده و در صورت غیر استفاده بودن مگنت های آسیب دیده جای آن ها را با مگنت های استاندار که در دمای بالا مقاومت دارند پر میکنیم و در صورت تشخیص آنبالانسی توسط کارشناس های ما رتور را به بخش تنظیم رتور فرستاده و آنبالانسی را رفع میکنیم

 

عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :